Tri razloga zašto je frižider torba odličan promotivni materijal
Frižider torba je posebna vrsta transportnog materijala koji se koristi kada je potrebno sadržaj održati pod određenom temperaturom. Obično je izrađena od termičke izolacije ili rashladnog gela.
Verovali ili ne, personalizovana frižider torba je dobar promotivni materijal za vaše poslovanje. Naime, dolazak leta otvorio je sezonu godišnjih odmora, ali i izleta u prirodi i brojnih sportskih aktivnosti. S obzirom na visoke temperature hladni napitak je najbolje osveženje. Samim tim je i frižider torba neophodna kada ne postoji druga rashladna mogućnost.
Ovaj promotivni materijal za leto podjednako srećemo u svakodnevnoj upotrebi kako odraslih, tako i mlađih generacija. Čime je vašoj reklami osigurana velika vidljivost. Takođe, frižider torbe su promotivni materijal koji daje najveći efekat na takmičenjima i sličnim društvenim okupljanjima. Uz malo kreativnosti i stila postaće korporativni pokloni koje će voleti vaši klijenti. Dok ćete vi dobiti atraktivnu reklamu koja vas izdvaja iz mase klasičnih promotivnih proizvoda.
Ukoliko i dalje niste sigurni da je frižider torba idealno rešenje, promotivni materijal Zemun, Kairos Birooprema vam otkriva kolika je, zaista, njena vrednost u svetu marketinga.
Frižider torba je moderni promotivni materijal
Brendirana frižider torba delo je Ingrid Kosar. Ova Amerikanka je 1983. došla na ideju kako da zadrži toplotu pice dok ne stigne na kućnu adresu. Te je stvorila termički izolovane torbe za nošenje. Na taj način je olakšan posao dobavljačima, jer su mogli istovremeno da obave isporuku na više različitih adresa. Zato ne čudi što je ova termička torba vrlo brzo doživela popularnost kod proizvođača pica.
U početku, Ingrid je sa suprugom ručno našivala logo poručioca. Da bi ubrzo prešla na mašinsku obradu. Ujedno, primetila je da aluminijumska folija, koja je korišćena kao izolacija, može podjednako dobro da održava temperaturu i hladnih predmeta. Ovo je doprinelo proširivanju posla, ali i daljem razvoju čuvene termičke torbe. Tako da se danas izrađuje od čvrstog materijala otpornog na habanje i curenje.
Upravo zbog toga one su našle široku primenu ne samo u dostavi hrane, već i u brojnim granama industrije, kao i u medicinske i farmaceutske svrhe. Manje verzije često srećemo kao torbe za ručak poslovnih ljudi.
Frižider torba je ekološki reklamni materijal
Baš kao shopping torbe, tako i ovi reklamni proizvodi podižu svest o očuvanju prirode. Kako se prave od poliestera, polipropilena i najlona na njima nema čvrstih plastičnih delova, niti su za proizvodnju upotrebljeni prirodni resursi.
Izdržljivost materijala na veliki broj pranja i sušenja obezbeđuje upotrebu dugi niz godina, ali i postojanost vaše reklame na njoj.
Fržider torba odgovara svakom budžetu
Kada se razmatra pitanje „kako izabrati promotivni materijal“, važnu ulogu ima predviđeni budžet za reklamu. Što je još razlog da izaberete frižider torbu.
Ne samo da su veoma povoljne, već dolaze u različitim veličina i bojama, pa ćete lako pronaći model koji odgavara ceni i vizuelnom identitetu kompanije.
I dok su u savremenom poslovanju mnogi fokusirani samo na vidljivu reklamu, frižider torbom pokazaćete pažnju prema klijentima, jer su one orijentisane na korisnost. Zato je pravi trenutak da posetite kompaniju Kairos Birooprema i izaberete frižider torbu za novi promo materijal.